.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی دوشنبه

بار ديگر شايعات درباره آيت الله هاشمي رفسنجاني اوج گرفته است . بيماري مذاكره با مراجع در مشهد و پيگيري بعضي مسائل از جمله موضوعاتي هستند كه اين روزها به شدت بر سر زبان ها مي باشند درحالي كه آيت الله هاشمي رفسنجاني صرفا براي زيارت به مشهد مشرف شده بودند و روز چهارشنبه گذشته نيز به تهران بازگشته و مشغول فعاليت هاي عادي خود هستند.

خبرگزاري مهر گزارش داد : احمدي نژاد علي كردان را به عنوان مسئول بازرسي رياست جمهوري برگزيده است . اين خبرگزاري افزود : حكم رئيس جمهور در مورد انتصاب علي كردان به عنوان بازرس ويژه رئيس جمهور به زودي صادر خواهد شد. علي كردان كه پيش از صادق محصولي به عنوان وزير كشور در دولت نهم منصوب شده بود از طريق استيضاح در مجلس شوراي اسلامي از اين مقام بركنار شد.

يك پايگاه خبري نزديك به دولت نوشت : درحالي كه از گوشه و كنار خبرهايي درباره باب شدن پيش بيني و غيب گويي سياسي در ميان برخي مديران حكايت دارد خبرنگار جهان برخي به گوشه هايي از ارتباط يك مقام ارشد كشور با يك مرتاض هندي كه ادعا مي شود عمري 400 ساله دارد پي برد . جهان نيوز افزود : اين مقام ارشد كشور در چند سال اخير سفرهاي متعددي به هند داشته است كه فاصله زماني برخي از اين سفرها كمتر از 50 روز بوده است . وي در اين سفر به ديدار مرتاضي مي رود كه ادعا مي شود بيش از 400 سال سن دارد و از جايگاه بسيار بالايي در ميان طرفداران خود برخوردار است و نكته جالب اين است كه اين مرتاض از ميان مراجعه كنندگان خارجي خود تنها به اين مقام ارشد ايراني اجازه ديدارهاي منظم با خود را داده است . در اين ديدارها فرد مذكور در جريان پيش بيني و آينده نگريهاي مرتاض درخصوص تحولات جهان و بعضا ايران قرار مي گيرد و تاكنون بسياري از اين ايده ها و پيش بيني ها به داخل كشور هم منتقل شده و تلاش هاي مختلفي هم صورت گرفته است تا به نوعي از اين افكار و نقطه نظرات در برنامه ها و سياست گزاريها استفاده شود كه با برخي مخالفت و مقاومتهاي گسترده مواجه شده است . جهان نيوز در پايان نوشت : البته اين مقام در داخل كشور هم ديدارهاي بسيار منظمي با برخي از چهره ها و افراد عجيب و غريب در مناطق كويري و مرزي ايران انجام داده كه گرايشات مشابهي با مرتاض هاي هندي دارند و انتقادات بسياري هم از اين جهت به وي وارد شده كه تاكنون در جهت رفع شبهات و انتقادات در اين خصوص اقدام خاصي را صورت نداده است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.